Πολλές φορές δεχόμαστε κλήσεις στο κινητό ή σταθερό μας τηλέφωνο, οι οποίες είτε εμφανίζονται στην οθόνη μας με απόκρυψη αριθμού είτε προέρχονται από άγνωστους και μη καταχωρημένους αριθμούς καρτοκινητών.
more
Τα ηλεκτρονικά μηνύματα και διαφημιστικά συνθήματα που οργανώνουν έχουν την αθώα μορφή: Δωρεάν Εντοπισμός Παρακολούθηση Κινητού Τηλεφώνου, Παρακολούθηση Κινητού μέσω Δορυφόρου, Εντοπισμός Κινητού μέσω διαδικτύου
more
- ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
- ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΤΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
- ΑΠΑΤΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΥΣ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
- ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
more
Η ψηφιακή τεχνολογία έχει διεισδύσει και κυριαρχήσει στην καθημερινότητά μας, εξυπηρετώντας μας ποικιλοτρόπως στις διάφορες ανάγκες μας. Ταυτόχρονα όμως έχει μεταβληθεί και σε ένα είδος ανεπιθύμητου εισβολέα της ιδιωτικής ή επαγγελματικής μας ζωής
more
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΛΗΣΕΩΝ
Αυτονόητη ή, μάλλον, δεδομένη είναι η υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων που προσφέρει σήμερα η μεγαλύτερη μερίδα Εταιρειών Τηλεπικοινωνιών. Ο δέκτης μιας κλήσης είναι σε θέση να γνωρίζει τον αριθμό του πομπού του είτε, ο δεύτερος, καλεί από αριθμό σταθερού τηλεφώνου είτε από κινητό. Σαφώς, η αναγνώριση μιας κλήσης λειτουργεί προς κάθε κατεύθυνση, δηλαδή ο καθένας μας έχει τη δυνατότητα να βλέπει στην οθόνη της τηλεφωνικής του συσκευής ποιος τον καλεί, αλλά και όταν ο ίδιος γίνεται ο πομπός της τηλεφωνική επικοινωνίας να βλέπει ο αποδέκτης της κλήσης ποιος τον τηλεφωνεί. Όλο το παραπάνω, όμως, μπορεί να λειτουργήσει και να τεθεί σε εφαρμογή μόνο όταν και εάν ο καλών έχει συμφωνήσει με την Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών, με την οποία συνεργάζεται και του παρέχει τηλεφωνικό σήμα, την ενεργοποίηση της υπηρεσίας αναγνώρισης κλήσεων. Βέβαια, είναι αυτονόητο, πως η υπηρεσία αυτή πρέπει να υποστηρίζεται και από τα δίκτυα στα οποία ανήκουν οι εκάστοτε συνομιλούντες.
Η υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα και νόημα, αν τη συσχετίσουμε και τη συνδυάσουμε με τις γνωστές μας «κακόβουλες κλήσεις». Αναλυτικότερα, όταν κάποιος λαμβάνει κλήσεις από άτομα που απλώς επιθυμούν την παρενόχλησή του, τότε, μπορεί, αξιοποιώντας την υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων, να ανακαλύψει ποιος είναι αυτός που τον ενοχλεί. Σε αυτό το σημείο, ιδιαίτερα εξυπηρετική είναι η υπ. αρ. 2322/ 2006 Πράξη που έχει εκδοθεί από την Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), σύμφωνα με την οποία όλες οι εταιρείες κινητής και μη τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένες να παρέχουν τα στοιχεία ταυτότητας όλων των συνδρομητών τους τόσο στις αρχές όσο και σε απλούς πολίτες, όταν, βέβαια, πέφτουν θύματα κακόβουλων και ενοχλητικών τηλεφωνημάτων. Η διαδικασία αυτή δεν απαιτεί την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου, έτσι η ποινική δίωξη των κακόβουλων τηλεφωνητών αποδεικνύεται σχετικά εύκολη υπόθεση.
Η υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων, όπως καταλαβαίνουμε, είναι πολυδιάστατη και όλες οι επιμέρους δυνατότητές της στοχεύουν στην διαφύλαξη και την ασφάλεια των κλήσεων των συνδρομητών που την επιλέγουν. Έτσι, δύναται κάποιος να επιλέξει την απόκρυψη του τηλεφωνικού του αριθμού, όταν είναι ο ίδιος ο πομπός της επικοινωνίας, ή αυτόματα να μη δέχεται στην τηλεφωνική του συσκευή κλήσεις με απόκρυψη αριθμού, είτε τον καλούν από σταθερό είτε από κινητό τηλέφωνο. Τέλος, όσον αφορά τα ενοχλητικά και κακόβουλα τηλεφωνήματα, που αναφέρθηκαν παραπάνω, είναι δυνατό να ζητηθεί από τον εκάστοτε συνδρομητή η εξουδετέρωση της απόκρυψης της καλούσας γραμμής για ορισμένο χρονικό διάστημα.